AMANDA!

2012-01-19, 11:14:24 / Kategori: Vardag
Hej! Nu sitter jag i skolan, har kört idag med är jätte trött och vill sova, hoppas man får åka hem snart! Efter skolan ska jag vara med Amanda j, vi ska träna tror jag och sen får vi se! Då blir det fjärde gången den här veckan för mig, det är as bra tycker jag! Bara man håller det här till sommaren så får man nog sig en snygg kropp. Solade igår fast bara 10 minuter, det är tredje gången den här veckan så ska inte göra det något mera. Kollade in lite på Gina och kollade ordentligt på deras träningskläder. Det ser riktigt bra ut.


Det här ska jag ta och köpa snarast!

amanda

Fråga något i min frågestund :* <3<3<3<3<3



2012-01-20, 16:14:39 URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?