JAG VILL MEN JAG VILL INTE FÖR DU VILL INTE MEN DU VILL ÄNDÅ

2011-09-19, 22:35:08 / Kategori: Vardag
Jag ligger och kollar på tv, erik och mackan! Är hungrig som fasiken fast jag åt tacogratäng hos amanda, fast det var visst vid halv sex men brukar inte vara hungrig såhär sent! Idag körde jag i skolan med helan, bäst läraren! Det gick bra, backade, startade i backe och körde i halsberg runt lite granna. Hade skolfoto också, det var väl helt ok. Fotografen var grym iallafall. Är så jäkla trött på några i min klass, herregud, väx upp förfan! Fast är glad att det finns många bra också, marcus och hannes ni är för bra! Var med amanda, och calle och hennes bror idag efter skolan, vi spelade mest spel och pratade om allt möjligt. Får se vad som händer imorgon då, kanske blir gruvan igen, och möta upp amanda i örebro först för nu bor hon hemma ett tag!



gangster

men schyrren då..... markus och hannes e bäst :S </3



2011-09-19, 22:52:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?