JAG SKULLE BLI SÅRAD OM HON LÅG MED NÅGON ANNAN MEN DET KAN JAG JU INTE SÄGA TILL HENNE?!

2011-11-26, 11:54:06 / Kategori: Vardag
Jag är så jävla glad för nu vet jag vad jag ska göra, jag vet precis vad jag ska göra! Jag bryr mig inte om du är dryg för jag vet att det bara är din fasad för du är så jäkla rädd.
As bra kväll igår, var med amanda j och sen träffade vi amanda g, martin och marcus. Sen drog vi vidare  och träffade viktor och åkte lite med honom. Sen blev det att stuka foten när man får en grabb över sig. Efter det blev det tomas,  fast jag fick inte åka med så jag åkte med per och sen hämtade vi anna och senare sen åhlin och dson. As trevlig kväll!



Finaste tatuering, 2 månader kvar!

Anonym

Tråkigt å säga så, istället för jag älskar dig, eller jag tycker du är underbar......vill du bli min????



2011-12-04, 21:28:54

Anonym

Tråkigt å säga så, istället för jag älskar dig, eller jag tycker du är underbar......vill du bli min????



2011-12-04, 21:31:40

Anonym

Trist å säga så.... bättre med du är underbar o vill du bli min ?;)



2011-12-04, 21:50:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?