Energi

2011-05-26, 21:26:42 / Kategori: Vardag
Min mobil funkar inte, eller har iaf ingen täckning så kommer inte svara på sms på några timmar antagligen. Har vart och solat och köpte energidricka son jag trodde skulle vara god men så var det smak "guava"! Den smakade blä.  Sov hos danne igår, vi försov oss sen missar jag precis tåget till hallsberg och sen åkte jag hem och sov till klockan sex ist. Har någe test imorgon i skolan men jag kommer inte ihåg på vad? Bränsle system och något mer men men. Tänkte ladda ner någon film nu men vet inte vilken, tänkte fast and the furious 5, fast den har jag redan sätt.
Men jaha, vi får väl höra av oss! Pussheydo


Mamma

Vad bra att den inte var god då! Eftersom det är rent av farligt att dricka och dessutom dyrt så... Googla på energidryck får du se samhällsdebatten och vad läkare anser om den skiten... Kram <3



2011-05-29, 12:16:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?