AMANDA JOHANSSON

2011-01-17, 00:11:09 / Kategori: Vardag
Jag vill bara att du ska veta hur mycket jag älskar dig. Ingen kan få mig att lämna dig. Jag står på din sida vad det en gäller. Du är verkligen mina allra bästa vän och jag är så himla glad för allt du har gjort för mig och alla gånger du har stöttat mig! Du har fått mig att inse så himla mycket och du har gjort mig till en mycket bättre person. Jag är så sjukt glad att jag har dig! Jag lämnar dig aldrig <3


Frida

Det där vah juh lite roligt:) eftersom hon skrev att du vah slampa osv på sin blogg för inte så länge sen. Och det tycker hon juh, för hon HATAR lögnare så det hon skrev om dig vah juh knappast en lögn. Men ja, det vah lite kul bah:)



2011-01-17, 20:48:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?