Helgen

2011-02-13, 22:16:22 / Kategori: Vardag
Hemma efter en jätte mysig helg! :) På fredagen var det ju snökaos, fick vänta på bussen i 40 min, eller den vart 40 min sen men han sa det till mig så jag fick bara vänta typ en kvart. Kom fram vid halv fyra tror jag och då skulle vi åka hem men självklart gick ej bussen. Då gick vi till tunnelbanan igen och skulle ta roslagsbanan, men den gick inte heller! Då åkte vi till mörby och så hämtade Anthonie oss där. Så vi var hemma vid halv sju, tre timmar tog det! Var verkligen jätte trött. Vi började kollade på en serie som heter Twin peaks, Den var verkligen spännande och bra. Fast alla vart mördade och mördaren hette något på J och då hetta plötsligt alla något i staden på J. Rolig som fan iallafall :). Sen på lördagen så gick vi på bio och såg The tourist, den var också jätte bra och spännande, självklart kom jag på vem som var alexander också innan man fick veta. Kom hem vid elva tror jag, var jätte trötta somnade, på söndagen vaknade vi, tog en långpromenad, handlade och gick hem. Sen åkte vi med Anthonie och köte byggrejer och sen körde han mig till stan. Så himla snäll är han :). Sen åkte jag hem till lilla Askersund. Skönt att vara hemma iallafall.


richieboii

helgen vart underbar, twin peaks vart klockrent och the tourist vart jätte bra! :-) <3<3<3



2011-02-14, 00:43:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?