HELGEN

2011-08-21, 23:14:31 / Kategori: Vardag
Har vart i åsbro hela helgen i stort sätt, i fredags var jag med amanda och sen kom andreas åkte lite bil med honom sen kom tony och skjussade oss till åsbro och där var vi med oscar, anton och dennis och hade trevligt, sen på lördagen kom andreas och hämtade oss och så åkte vi till brändåsen och åt och sen vidare till zinkgruvan sen tillbaka till åsbro och hade trevligt, jag och oscar somnade halv sju imorse så var ganska trött när jag vaknade igen sen åkte jag hem och träffade marcus, jenny och dajje. Nu kom jag nyss hem och ligger i sängen, imorgon ska jag till läkare och göra en undersökning så jag kan få ta lastbilskörtkort! Skor måste jag också köpa för mina är smutsiga, haha!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?