gangster<33

2011-08-30, 13:31:29 / Kategori: Vardag
Igår så frågade jag oscar om han ville komma till mig på onsadag för då är det marken men då tyckte han det var jobbigt att åka buss så då  vart jag jävligt besviken. Igår på gymmet såg vi också två tjejer som gymmade och de verkade katiga som fan, bara så ni vet, ingen bråkar med min mandii. Det är min bästa gangstahh vän! Efter skolan igår gick jag hem till olle oc han var inte hema fast amanda och matte var där och kollade på rv sen gickvi ut :pp och skulle köpa kladdkaka och pizza och efter det solade vi med pontan och han gick ut helt naken och visade röven :pp han var helt röd haha så rolig är han! :D men ska dra nu för vi ska baka sockekaka fast vi orkar inte så vi ska ligga i asängen och vänta fst är fortf mätt för vi åt mums mums ioch bullar förut. heheh men puss hej lovr you<3

Anonym

omg



2011-09-02, 09:03:09

Anonym

hemskt inlägg av dig



2011-09-02, 09:03:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?