Sjukan

2011-04-14, 18:46:59 / Kategori: Vardag
har vart på usö i tre dagar för blindtarmen. Åkte in på tisdagen, först vårdcentralen i askersund sen usö och fick sova kvar där med dropp och grejer, men det var chill för en annan tjej som hette hanna låg bredvid mig i samma rum och vi var ganska lika, båda skulle till london och hatade lakris och våra mammor heter båda maria. Fick iallafall tabletter mot urinvägsinfektion som jag också hade utan att känna det och det hjälpte blindtarmen så den kanske läker men annars om jaf får feber eller nått så måste vi åka in dit igen :( De har tagit massa sänkor i fingret så mina fingrar gör ont! Fick inte heller äta något på typ 35 timmar och inte dricka på typ 20 timmar kanske, sen fick jag äta lite. Sen idag vart jag iaf utskriven och då åt vi på mcdonalds. Nu ska jag kolla på tv och så har jag ont i huvudet. Måste bara säga att det där med att man har så ont så man inte vet vart man ska ta vägen när det är blindtarmen stämmer verkligen inte. Det gör ont men det behöver inte göra så ont.


droppslang och "ingång" för sprutor osv



Bedövningsplåster






tur att det fanns tv på rummet



droppet och andra hannas säng



Barnavdelningen där jag låg


Ricky Barkis

precis som du säger behöver det inte göra så ont. det varierar vissa för dödsångest. tur att dom upptäckte infektionen och älskling gud va skönt att du vart utskriven!! :-*

btw heter din mamma Marie? mellannamn eller? :-) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



2011-04-14, 18:52:05



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?