Söndag

2010-10-03, 23:37:54 / Kategori: Vardag
vissa klagar ju på att jag inte uppdaterar men nu ska jag göra det iaf ;) mjaa idag har jag intre gjort speciellt mkt. va och käka pizza med jesper idag iaf. sen har jag ju ändrat min design, vart ju rätt bra tycker jag. Har även köpt en ny kamera nu. så ni kommer få se mera bilder nu (om jag orkar lägga in de) HAHA! Va på marieberg igår också och köpte lite nya kläder och ny vinter jacka.
jag köpte:
svarta leggings
jeans
turkost linne
vitt linne
röd vinter jacka

Lila kamera

Bilder får ni se imorgon. orkar inte lägga in nu!
puss godnatt!


mitt fina hår..

amanda

Ha jackan imorgon? :D<3<3<3<3<3<3<3<3<3



2010-10-03, 23:42:57 URL: http://aamannnnda.devote.se

Anonym

I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOU



2010-11-13, 02:18:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?