FP:

2010-10-28, 16:26:21 / Kategori: Vardag
as rolig dag idag på fordon! idag hade vi först folke och vi satt och svarade på masssa frågor, sen så vare lunch sen hade vi bengan och då hade vi typ företagande, jag och jesus valde att ha ett åkeri och vi skulle frakta sprit (lagligt) från polen till sverige sen från sverige till polen skolmaterial ;) sen så fyllde boris år idag så vi gick och köpte kladdkaka till honom sen skulle vi värma den då hitta vi smörågstårta så då fick vi det sen åt vi lite kladdkaka och sen skulle jesus trycka upp det i D's ansikte då missa han och precis då kommer lillis in så då kastar jesus det i hans ansikte och så börjar de bråka och då försöker bengan göra så det blir fred mellan de så då hamna det kladdkaka överallt så vi fikc sluta och de fick städa. sen åkte jag amanda och nicklas kundvagn. sen tog vi bussen till askersund och då träffa jag amanda gunnarsson :) sen åkte jag hem och nu håller jag på att packa lite sen ska jag va med snutten :)

Amanda

HHAHA SÅ JÄVLA KUL! :D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



2010-10-28, 21:36:30 URL: http://aamannnnda.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?