<3

2010-10-19, 11:19:04 / Kategori: Vardag
Förlåt för allt jag har jag gjort, förlåt för allt jag har sagt,  förlåt för alla jävla misstag jag har gjort mot dig. Jag vet jag vet inte varför jag gjorde som jag gjorde, jag tänkte mig inte för jag ville bara glömma allt som hänt men nu efteråt ångrar jag mig så himla mycket.  ibland vet jag bara inte hur jag ska bete mig, jag vet inte vad jag ska göra för att du inte ska vara arg på mig. när jag ser dig blir jag glad, när jag tänker på alla bra stunder vi har haft så saknar jag dig. jag kan inte säga att utan dig så klarar jag mig inte, för det gör jag men det är jobbigt och tungt. jag mår mycket bättre när jag får vara med dig och när du inte är arg på mig. Kommer du ihåg när vi stod  i trappan till kajutan.. Det var den bästa dagen i mitt liv. Alla stunder med dig är oförglömliga och jag tänker på dig hela tiden. Om du bara kunde ge oss en chans, och sluta vara så arg så skulle jag göra allt jag kunde för att få allt bra. Du ska bara veta hur underbar du är. Vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig.. ♥

Anonym

Vem äre om? ;)



2010-10-19, 17:44:21

Anonym

Äre J? ;)



2010-10-19, 20:33:20

Anonym

det är om achmedabdulla så klart



2010-10-20, 19:01:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?