Fredag med Amanda

2010-05-07, 11:17:09 / Kategori: Vardag

hej, förlåt om jag inte har bloggat men har inte haft tid. har jätte mycket i skolan att göra de sista veckorna och sen igår så  var vi i stockholm! vi gick på museer och i riksdagen och det var mindre kul men annars så var det roligt. vi gick och käka sen kom en av josefines kompisar och sen kom jenny, linda och sofia! har inte träffat de på ett tag så det var kul ! vi gick och kollade i affärer på kläningar och skor. jag hittade faktiskt en avslutnings klänning :) vi åkte från stockholm ungefär vid halv tio och kom hem vid halv ett. hade knappt sovit nånting under resan och jag hade vart uppe i mer ne 20 timmar. när jag kom hem så somnade jag vid halv två ungefär och vaknade kl åtta? sov i fem timmar och va inte trött. haha. senare ikväll ska jag och amanda åka till tibro :) det kommer bli kul. en helg med bästa amanda! puss och kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?