<3

2010-03-27, 23:47:49 / Kategori: Vardag

jag skulle seriöst döda för att få tillbaka vissa saker. jag saknar mina vänner i stockholm så grymt mycket!
jag saknar mitt gamla jag, när jag jämt var glad, aldrig mådde dåligt. inget i mitt liv va seriöst, vist jag har mognat upp en del och insätt att vissa saker måste man ta seriöst för att komma någon vart i livet men nu, ja livet är lite för seriöst. jag ska sluta göra saker för andra, jag ska göra mycket mera saker för mig själv så jag blir glad och så jag mår bra! jag kan inte äta längre för jag mår illa, har ont i huvudet hela tiden och gråter och är förbannad varje dag. något är ju fel då?  passar inte det jag gör i ditt liv så borde jag inte finnas i ditt liv. inte så svårt. vill du inte ha mig, ne ta mig inte då? duger jag inte åt dig så kan du dra åt helvete. jag är den jag är och det är svårt att ändra på sig för andras skull.  
ska börja vara med folk som gör mig glad, jag ska vara glad. jag tänker inte vara ledsen något mera.
skyll er själva nu säger jag bara, gör du mig inte glad kan ni dra åt helvete

förresten så blev jag precis medbjuden till tyskland på torsdag
det låter ju kul ska man åka eller ?

just önskar jag någon kunde komma in i mitt rum och släcka min lampa. den stör mig.

pussgodnattt


amanda

Gör inte jag dej glad ? :(:(<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



2010-03-28, 00:01:47 URL: http://aamannnnda.blogg.se/

jenny

jag saknar dig ! <3



2010-03-28, 11:02:41 URL: http://jny.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?