tisdag

2010-03-09, 07:47:50 / Kategori: Vardag

har precis vaknat nu, jag ville ligga kvar i sängen och fortsätta gråta. det var min första tanke när jag vaknade. har stt upp håret i en toffs och struntade i sminket. jag orkar inte, jag känner verkligen att jag inte orkar något.
när jag klev upp ur sängen och gick fram till spegeln började jag må illa fattade inte vad som hände, jag trodde verkligen jag skulle spy. sprang in på toaletten och kände hur det började rinna spott ur munnen ? det bara rann ur, det va nästan som vatten. sen mådde jag bra igen. förstod fan ingenting. nu är det snart prov, pluggade igår enda tills jag somnade. det var länge sen jag va så ledsen som jag va igår. man får helt enkelt ta en dag i taget..
jag vill bara köpa två cigg paket och röka sönder men nej, jag tänker inte förstöra det här nu pågrund av att "hon" betyder mer en mig. ska sätta på mig kläder nu , blir väl bäst med mjukisar och en tjocktröja. sen ska jag och amanda upp till yvonne idag och kanske ändra om vårat val inför gymnasiet.
Hoppas er dag blir bättre en min iallafall. P u s s




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?