let the sun shine in

2010-03-12, 18:07:49 / Kategori: Vardag
jag mår skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, har så jävla ont i halsen.
nu är jag trött på allt ska hålla käften stängd inget blir bättre om jag förklarar.
du vet hur det ligger till och vad jag vill det är bara upp till dig. ja vad ska man göra?
tiden läker alla sår och tiden får oss att glömma tiden får oss att endera bli starka
tillsammans eller bli så svaga så vi  hittar tillbaka till det förflutna. det är upp framtiden
att visa vad som kommer hända. inget är som det brukar och det vet vi alla. varför
sitter jag och skriver det här när allt är bullshit. jag vill att du ska va som du va men
det är du inte. låt mig vara ärlig, jag kommer vänta, hoppas, tro och kämpa men inte
föralltid inte flera månader på att det ska bli som det va. du säger att du ska vara ärlig
då ska jag också vara det. så nu vet  du och resten av alla. livet kommer inte vara lätt
utan dig och det nu blir så men man kan inte sitta och vänta hur länge som helst så äre.

du vet att jag älskar dig och du vet mycket väl vem du är!
tänker inte sitta och skriva några mera depp texter. livet
ska levas och det ska vara bra så nu är det dags att börja
kämpa visa fram fötterna och visa världen att du är speciell

Amanda Johansson & Emil Karlsson, ni lyser upp mina dagar !




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?