jag försöker bara se stark ut

2010-03-08, 21:27:26 / Kategori: Vardag

i dina ögon.  vilket jag alltid har försökt att göra. att vara svag inför dig känns som jag har svikit mig själv. jag vill inte att du ska se mig så. jag vill inte att du ska se mig helt rödögd och med svullna ögonen och med tårar som rinner. jag väljer att inte berätta allt som händer i mitt liv för dig som gör mig ledsen pågrund av att jag vet att jag kommer visa mig svag då. och när jag ändå väljer att berätta vissa saker som  göra mig ledsen så berättar jag det som om jag inte bryr mig för jag inte ska visa mig svag. just nu är jag svag..
på onsdag får jag veta allt om mig rygg , nu har det gått två veckor efter magnetrönken och jag kommer få veta vad det är för fel, jag kommer få veta om jag behöver operera ryggen om jag aldrig mer får träna. jag kommer få veta precis ALLTING.

på fredag kommer min pappa som jag inte har träffat sen tre månader tillbaka ungefär. Det kanske är längre tid jag vet inte riktigt. jag vet aldrig vad jag ska säga till honom. vet aldrig vad han ska svara, vet ingenting när jag är med honom. jag är rädd för att göra fel, rädd för att han inte älskar mig rädd för att han ska bli arg. rädd för att se honom ledsen. på fredag kommer han iallafall. jag vet inte vad han kommer säga om att jag har piercat tungan för jag vet att han verkligen inte tycker om sånt.. jag saknar dig pappa..

sen är det skolan jag har bara 160 poäng och jag behöver minst 20 för att komma in på stylist. jag är alltid stressad i skolan och jag blir tokig när det inte blir som jag vill. imorgon har jag prov i musik som jag fortfarande inte  har pluggat klart på. på torsdag har jag prov på andra värlskriget och sen har jag inlämning på musikalen och på mozart och idrotten och allting. jag orkar snart inte mer.

sen är det ju allting mellan oss två. det ska ju vara vi två? eller ja det var det jag trodde iallafall. du har kommit in i mitt liv och fått veta så mycket om mig och min  familj på så himla kort tid som ingen annan nånsin gjort ingen annan har kommit mig så nära in på livet som du. jag vet att jag är liten , att jag är väldigt liten om man jämför med dig. men jag känner att jag har växt när jag har vart med dig men även att jag i vissa fall är mognare en dig. du vänder upp och ner på mitt liv och om jag ska säga sanningen det är klart som fan jag vill att du ska bry dig mest  om mig ! men jag har hört sanningen, jag vet sanningen nu.
det är okej. ja det är okej faktiskt. jag gråter men det gör alla. vad brukar man säga, glömm dina bekymmer för imorgon kommer nya, right?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?