love love love

2010-07-12, 20:01:38 / Kategori: Vardag

jag trodde aldrig att det skulle kunna bli något mellan oss..
kanske hade jag rätt. all ilska du har
 inom dig, tar du ut över mig..
jag saknar den glada killen som jämt skrattade
 och inte var arg för något.
jag älskar dig över allt och jag vill inte
 släppa dig och inte det vi har heller.
jag sattsade inte allt från början
men ju mer jag såg
 av din personlighet desto
mer känslor fick jag för dig.
 du är underbar och när vi inte tjaffsar är tiden med dig underbar.
då vill jag bara att tiden ska stå stilla.
jag har lovat dig att jag alltid kommer vara din
och det håller jag. jag vill att du tänker efter hur du vill ha det.
 om du inte vill prata med
mig så behöver du inte, tänkt efter hur du vill ha det.
 jag lovar dig att jag inte har gjort något
som du tror att jag har. jag älskar dig. du vet vem du är.
 ta åt dig av allt jag skriver för allt
är sant, det kommer från hjärtat.
 jag tänker sattsa allt  om det är något du vill.
du kommer alltid finnas i mitt hjärta




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?