Amanda <3

2010-08-04, 02:49:16 / Kategori: Vardag

Jag älskar dig så sjukt jävla mkt amanda! du är min andra halva! du gör mitt liv värt att leva. du är den bästa vännen man någonsin kan ha! du och jag livet ut älskling. jag klarar mig fan inte utan dig! du gör mig starkare en någonsin. livet är svårt men om jag har dig så klarar jag mig genom allt. jag finns för dig i alla lägen. dag som natt! det finns ingen bättre person en dig gumman. trodde aldrig jag skulle kunna hitta någon som dig, du är den bästa personen som finns i hela världen. jag älskar dig mer en allt på jorden! när alla andra försvinne kommer du alltid ha kvar mig. jag sviker dig aldrig! det finns ingen bättre. vi två tillsammans är oslagbart!
lämna mig aldrig hjärtat!


amanda

Jag älskar dig Hannah! jag lämnar dig aldrig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



2010-08-04, 12:14:31 URL: http://aamannnnda.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?