torsdagen

2010-04-02, 13:31:01 / Kategori: Vardag

igår vart det att följa med amanda  till vårdcentralen hon operarade tån. sen va vi med robert och jesper och gick hem till dennis där väntade dennis,elina och mattias. har inte träffat mattias sen jag va en scout, bara jag mattias oh pontus som förstår ! han kalla mig en biatch så jag vart ganska arg och sen började kriget men sen kom alla överens om att jah mattias dennis och amanda va gangstahhs och elina och jesper va töntarna! sen käkade vi pizza och sen spö regnade det och sen kom polisen, vi fick inte ens lämna huset. men sen fick vi äntligen gå och då träffade vi emil och tony sen köre han hem oss och nu är jag hemma igen städar och fixar mig lite. fick lite pengar också tack mamma !
love




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?