lördag

2010-04-17, 09:23:37 / Kategori: Vardag

igår vart jag så jävla arg och jag kan aldrig hålla käften jag säger alltid som jag tycker och det är nog fan en dålig egenskap..
igår åkte jag hem efter skolan städade tvättade håret och åt lite sen åkte jag till dennis, fast han var inte där det va bara robert och mandii. jag kokade nudlar, åt godis och sen skulle amanda klippa roberts hår så då hjälpte jag till. det gick överförväntan faktiskt. robert vart inte helt nöjd på sidorna men men. senare kom jesper och ja jag kan ju aldrig va tyst. sen gick vi till grillen och åt med roberts pappa. sen skulle vi till vädernkvarn men jesper skulle hem tidigt och mamma skulle hämta mig snart så jag gick hem till honom och väntade på henne.
idag ska jag antagligen klippa mig, vet inte riktigt hur. bara lite kortae för allt mitt hår får fan inte försvinna.
sen nu måste man börja kolla lite på klänningar också inför skolavslutningen! woho
måste även hitta kläder till vårat tema på tisdag. rock, fjortis, polis, bonde ?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?